۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

اخبار ايران در دنیا

امروز که نگاهی به اخبار دنيا داشتم و به دنبال اخبار ايران توی خبرها می گشتم گفتم شايد جالب باشد تيتر بعضی از خبرها در رابطه با ايران در نشريات بقيه کشورها را اينجا بگذارم. درستی و نادرستی خبرها را واقعن نمی دانم. اينها صرفن خبر هستند و نه تحليل.
واشنگتن پست: وزير خارجه برکنار شده ايران در مصاحبه با خبرگزاری محلی (مهر) اعلام کرد از اخراج خود بی خبر بوده است.
وينستون سالم ژورنال: درياسالار (مايک مولن) گفت آمريکا آماده مقابله با ايران است. ايران سعی در ساخت بمب اتم برای تهديد و رودررويي با همسايگان خود دارد, و آمريکا برای مقابله با ايران در صورت هر تحرکی بسيار آماده است.
ديلی تايمز (پاکستان): ايران برای تحقيق در رابطه با انفجار چابهار به کمک پاکستان نياز دارد. ايران به صورت رسمی از پاکستان تقاضا کرده تا به ايران برای تحقيق در رابطه با حادثه تروريستی چابهار کمک کند.
تايمز هند: آمريکا به هند برای کمک به برنامه هسته ای ايران مضنون است. آمريکا به چند شرکت هندی برای کمک به برنامه مخفی توليد اسلحه در ايران مشکوک است.

۲ نظر:

غريبه اي نام آشنا گفت...

سلام
........
عكسات جالبن عكس خودت هم همين طور..هنوز مثل سال هاي 73-74 خيلي تغييري نكردي چرا...
طرح بدون زير ساختاش و بدون برنامه مدوني شروع شده البته اينجا ميدان ها و جاهاي حساس رو قرق كردن..شخصي ها هم لابلاي مردم...بيشتر مردم هنوز سردرگمندو وتو شوك..شايد آرامش قبل از طوفان

ناشناس گفت...

سلام بر هم استانی و هم مدرسه ای و هم دانشگاهی عزیزم البته تو یکسال جوانتر از من بودی وبلاگت را ماهانه می خوانم و خوشحالم که دوباره مطلب می نویسی هر جا هستی موفق و موید باشی و برات ارزوی موفقیت می کنم.